poniedziałek, 19 maja 2014

Hi~! c:

Witam, przywiało mnie tu z pingera. c:
Może trochę o sobie opowiem, mam na imię Jagoda, a będę tu pod pseudonimem Yuno. Jestem otwarta na nowe przyjaźnie. Interesuję się lalkami kolekcjonerskimi typu pullip, dal i byul. Aktualnie posiadam byul Dumbo, przybyła do mnie trzynastego stycznia, 2014r, dostała imię Nicky. Czekam na obitsu. Będę się starała regularnie dodawać posty. Niedługo ogarnę wygląd bloga itp.
Na koniec wstawię jeszcze zdjęcie mojej Nicky z pingera. c:





Na razie nie posiadam lustrzanki, więc zdjęcia robię cyfrówką, dlatego nie są superekstamegafajne.
Do następnego wpisu~! c:

2 komentarze:

  1. hej, witaj na bloggerze! ^u^ Z chęcią pooglądam zdjęcia twojej byul, więc czekam na następne posty. ;3 Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello. Z tej strony lalkowo.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń