sobota, 7 czerwca 2014

Nieobecność.

Tak wiem, miałam dodawać posty regularnie, ale nie zdążyłam napisać posta. że wyjeżdżam na zieloną szkołę. Tak więc w poniedziałek wyjechałam, a w piątek wróciłam (gdybym tylko mogła, zostałabym dłużej). Cóż, w szkole zawalają na sprawdzianami i kartkówkami dlatego nie mam czasu na pisanie postów w ciągu tygodnia. Mogę w poniedziałek, bo wtedy kończymy o 11;30. B) Dobra nie zagaduję was, bo to raczej blog o moim hobby, a nie o szkole. XD
Zapraszam na zdjęcia, wszystkie stroje uszyte przeze mnie. c:
(zdjęcia robione w różnych dniach, dwa pierwsze jeszcze bez obitsu)








+bonus



Myślę, że te zdjęcia jak na zdjęcia cyfrówką nie są złe, ale i tak czekam na wasze opinie. c:

Yuno.


1 komentarz:

  1. Śliczne zdjęcia, zwłaszcza to drugie. Jest takie, hmmm, magiczne (?), nie wiem jak to nazwać. ;D Uwielbiam ten rybi pyszczek u byuli. Pozdrawiam. ;3

    OdpowiedzUsuń